CEM - Centre Excursionista de Montesa

• Disminuir fuente
Home

Montcabrer

El passat 8 de febrer va tenir lloc la primera excursió d'aquesta nova etapa del CEM. I per a començar vam triar pujar al Montcabrer, un dels pics més emblemàtics de la província d'Alacant.

El CEM ja havía organitzat una excursió al Montcabrer temps arrere, partint del barranc del Cing a Alcoi. Per a aquesta ocasió es va decidir eixir de l'ermita de Sant Cristòfol, a Cocentaina.

Eixida des de Sant Cristòfol

Cap a les 10:30 del matí ens posàvem en marxa, per la senda de les fonts. Fins a cinc fonts trobàrem al llarg de tot el recorregut. El dia era clar, assolellat, encara que bufava un fort vent que, sobretot a l'últim tram, es va fer prou incòmode de suportar.

Cim del Montcabrer

Vam arribar al cim cap a les 13:30 hores, després d'haver fet una parada per a esmorzar. Per a la baixada, alguns van decidir enfilar una pedrera que porta directament fins a la Font de Sanxo, en lloc de fer tot el rodeig que suposa passar pel Mas de Llopis (pel mateix lloc per on vam pujar).

Després d'haver-nos retrobat tots a la Font de Sanxo vam seguir la baixada. Arribàvem de nou al paratge de Sant Cristòfol cap a les 15:30. I, per a sorpresa nostra, el bar del lloc estava obert, i es van oferir a servir-nos beguda i picadeta per a acompanyar els nostres entrepans.

D'aquesta manera va concluir aquesta primera excursió de la nova etapa. Tots vam quedar molt satisfets, i l'assistència va ser notable.

PD: Ja sabeu que tots aquells que eixiu a la foto teniu dos punts més al rànking del CEM Riendo

Comentaris
Cerca
Només usuaris registrats poden escriure comentaris!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."